Ik weet van iemand anders, die had dezelfde fitbit als mij, sinds juni vorig jaar, en heeft hem met kerst voor de tweede of derde keer moeten terug sturen omdat hij weer kapot was.😳 Zij gaat kijken voor een ander merk.. welk ander merk word hier goed ervaren?
18 jan 20 door lid: Dappere-Dodo
|
Mijn fitbit doet het prima.😬
18 jan 20 door lid: MiirjamO
|
Heb charge 2. Een keer een barst in mn scherm (uit het niets) en een keer dat het bandje niet meer wou inklikken... tweemaal een nieuwe gekregen! Wat jij voorhebt, heb ik nog nooit gehad. Maar als ik ooit een nieuw sporthorloge koop, zal het ook niet meer van fitbit zijn. Dienstverlening is top (garantie) maar ik wil gewoon iets dat werkt zonder gedoe. Vandaar dat ik even volg of mensen andere aanbevelingen hebben 😊
18 jan 20 door lid: Helena0567
|
ik had fitbit charge 3. na 8 manden was die dood. het scherm was niet meer leesbaar. met elke oplaadbeurt was het erger. ik hem naar reparatie afdeling verstuurd. het was niet meer te maken. binnen 2 weken had ik het geld terug op mijn rekening. heb nu versa lite. hij doet het goed (tot nu toe )
18 jan 20 door lid: Anna °
|
Ooh ik heb trouwens een inspire hr, vergeten te zeggen. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van mensen, hoop dat het niet gebruikelijk is dat zo’n apparaatje er snel mee stopt 🤷🏼♀️
18 jan 20 door lid: Sheilavanwijk
|
Ik heb er ook 1. Weet niet meer welk type, de op 1 na goedkoopste geloof ik. Maar die doet het nog wel. 😉
18 jan 20 door lid: Heisenberg201
|
Mijn fitbit doet t ook goed. De alta hr. Hiervoor ook een fitbit maar verloren 3 jr geleden. Deze heb ik nu al weer 2,5 jaar.
18 jan 20 door lid: nicie1818
|
ik heb ook een charge (3 geloof ik). ik heb met deze nooit problemen, maar toen ik met mijn vorige wel problemen kreeg (toen ik m ongeveer een jaar had) heb ik gemaild naar Fitbit Amerika en kreeg ik een nieuwe opgestuurd. het nieuwere model dus, wat ik nu heb, omdat het model dat ik eerst had niet meer werd gemaakt. super service!! (en ik mailde ze niet eens omdat ik een nieuwe wilde, ik wilde alleen maar weten waarom ie niet meer synchroniseerde in de app 🤷 en laten weten dat ik het teleurstellend vind dat het bandje lelijk werd)
18 jan 20 door lid: Elfje69
|
Ik gebruik al twee jaar de Fitbit flex 2, en dat bevalt me prima! Geen enkele storing, maar er kan ook niet zoveel aan kapot.....
19 jan 20 door lid: MargreethT
|
Ikzelf heb al een aantal jaar een garmin. best tevreden van! ik ben gestart met een goedkoper model en heb nu een vivo move hr.
19 jan 20 door lid: MXangel
|
Ik heb een fitbit charge 2. Nu al bijna meer dan 2 jaar in bezit en eigenlijk nooit iets mee gehad 🤷🏼♀️
19 jan 20 door lid: Warrigeboel
|
zelf heb ik de fibit charge 2 geen probleem tot nu toe, 2 jaar in gebruik, de bandjes heb ik bij Ali gekocht en zijn prima. Ik zou een mail sturen naar fibit over jou probleem en dan kijken wat ze voor je doen.
19 jan 20 door lid: pollewop 04
|
Maar na 2 mnd heb je zeker nog garantie.
19 jan 20 door lid: pollewop 04
|
Bedankt. 🤗 Lijkt er dus eigenlijk op dat wij twee pech gehad hebben.. 🤔 Ik ga hem terug sturen, contact opnemen om te kijken wat er gedaan kan worden. En dan beslissen of ik geld terug wil of een nieuwe. Ik was al een beetje aan het rondkijken ook..
19 jan 20 door lid: Dappere-Dodo
|
jarenlang fitbit gebruikt, nu overgestapt op Xiamoi mi band 4. Ervaringen met fitbit redelijk (charge 2), maar na drie jaar kapot gegaan. Heb het gevoel dat de fitbit wel vaker kapot lijkt te gaan dan de soortgelijke apparaten va andere merken. Overigens wordt/is fitbit overgenomen door de Google corporation, dus wat er nu met al je gegevens gaat gebeuren... ? (Overigens, mijn ervaringen met de Xiaomi mi band 4 zijn echt fantastisch, ben er bijzonder tevreden mee).
19 jan 20 door lid: Nebulas
|