Jkouprie's Logboek, 15 mrt 19

heerlijke proteine pannenkoekjes voor de lunch! super makkelijk te maken em erg lekker :)

Bekijk Dieet Kalender, 15 maart 2019:
2542 kcal Vet: 53,72g | Eiwit: 121,59g | Kolhy: 333,07g.   Ontbijt: Banaan, Healthy People Kokoswater, Conimex Geraspte Kokos, AH Mango Stukjes Diepvries. Lunch: Volkoren Brood, Zwagerman Filet Americain, Santa Maria Original Wrap Tortilla, Tonijn in Water (uit Blik), Basilicum, Zwarte Peper, Oregano, Knoflookpoeder, Volkoren Brood, Konings Yoghurt Griekse Stijl 10% Vet. Diner: Kania Gele Curry Woksaus, Plus Oosterse Roerbakgroenten, Kipfilet, Combino Farfalle. Snacks/Andere: Nigiri Zalm, Maki Komkommer, California Roll, Licor 43 Licor 43, Fanta Orange (Blikje), Bitterballen. meer...

13 Ondersteuners    Ondersteun   

Reacties 
Ziet er heerlijk uit! Heb je een receptje?:)  
15 mrt 19 door lid: Pleunanne
Één geprakte banaan meng je met twee eiwitten (mag ook het eigeel, is maar net wat je wilt), hier doe je een zakje proteïne poeder door met smaak naar eigen keuze, een scheutje melk en een snufje kaneel en deze bak je in kokosolie😊. Ik gebruik als soort stroop altijd honing, maar dat kan je zelf bepalen natuurlijk. Op internet staan ook wel andere recepten met havermout bijvoorbeeld!  
15 mrt 19 door lid: Jkouprie

     
 

Opmerking Toevoegen


U moet inloggen om een reactie te plaatsen. Klik hier om in te loggen
 


Jkouprie's Gewicht Geschiedenis