Wat is mijn Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid?

FatSecret berekent uw Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid of ADH om u een dagelijkse calorie doelstelling te geven en zo uw streefgewicht te bereiken.

De ADH berekening is gebaseerd op unieke factoren zoals uw leeftijd, gewicht, lengte, geslacht en beweegpatroon.

88%
van ADH*
(1760 cal)
88% ADH
*Gebaseerd op een ADH van 2000 calorieën
Voorbeeld

Zodra uw ADH is vastgesteld zullen alle voedingsmiddelen, uw Voedingslogboek en Dieet Kalender worden weergegeven gebaseerd op uw ADH.

Calorieën Verdeling:
 
Koolhydraat (48%)
 
Vet (32%)
 
Eiwitten (20%)
Voorbeeld

U krijgt ook de calorieën verdeling tussen vet, koolhydraten en eiwitten van alle voedingsmiddelen te zien, met daarnaast uw voedingslogboek en dieet agenda. Dit kan mensen helpen die gericht hun voeding onderverdelen als onderdeel van hun dieet.

U kunt uw ADH op elk gewenst moment herberekenen of wijzigen. Uw toekomstige vooruitgang wordt dan op basis van uw nieuwe ADH berekend.

Bereken uw Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid(ADH)

Leeftijd:
Gewicht:  kg (Overschakelen naar pond)
Lengte:  cm (Overschakelen naar inches)
Geslacht:
Dieet Doelstelling:
Bewegingsactiviteit*:
  Bereken mijn ADH.  


* Welk Activiteitsniveau moet ik kiezen?

Niet Actief – Voornamelijk dagelijkse activiteiten, zoals rusten, kantoorwerk of autorijden. Bevat ook matig huishoudelijk werk, maar geen lichte sportieve activiteiten.

Matig Actief – Naast de dagelijkse activiteiten het ondernemen van meer inspannende activiteiten, zoals langere periodes van staan ​​of huishoudelijke taken. Enige vorm van lichte activiteiten, zoals langzaam wandelen, ontspannend fietsen of tuinieren.

Actief – Weinig zitten en/of rusten. Werken in een omgeving waarin staan en enige fysieke activiteit vereist is. Het uitvoeren van regelmatige gematigde lichaamsbeweging, zoals dansen, wandelen of zwemmen.

Zeer Actief – Fysiek intensieve werkomgeving, zoals bouw- en/of til activiteiten. Het uitvoeren van intensieve activiteiten zoals joggen, fitness of andere intensieve sporten tijdens de meeste dagen van de week.